Tack för denna kommentar

Hej!
Vet inte om det här fungerar. Om det gör det, så vill jag tacka för en fantastisk film Läkaren som vägrade att ge upp. Ditt jobb är ju enastående och du skulle ha varit med på filmvisningen här i Västerås. Om den kommer till Vås igen, så går jag och flera med mig på den en gång till. Filmen borde visas på någon tv-kanal men det går väl inte att få till? Den bästa dokumentär jag någonsin sett. Det är otroligt skrämmande hur det är i samhället och vilken makt en del har. Vänliga hälsningar Anita

Kommentaren från 8 mars lades upp på Facebook på ”Meddelandeförfrågningar” som jag sällan ser eller tänker på och därför ofta missar.

Tack ändå
Börje Peratt

Kommentera

